dinsdag 26 oktober 2021

Foto's grootouderfeest

                                                 Ik ben bibber bibber bang,
                                            van de schaduwen op het behang.

                                                Stilletjes sluipen ze dichterbij,
                                                   wie komen ze halen, mij?

                                       Het lijken net heksen, spoken of spinnen,
                                    Ik kruip onder 't deken, wat nu te beginnen?

                                        Ik roep gewoon van pief , poef, pas!
                                                        Weet je wie het was?

                                                        OOOOEEEFFFF!!!
                                                       Oma en opa!!!!!!!!!!!

                                                           IK STA PAF!! 

Hierbij de digitale versie van de foto's, horend bij het versje voor oma en opa




Geen opmerkingen: